Mar 27, 2010

Aku musykil ... ????


Assalamualaikum ...

Sudah agak lama... bukan, sudah terlalu lama sebenarnya aku meninggalkan dunia ... maksud aku, meninggalkan dunia per'blog'an ini.

Dengan design baru hasil touch up isteri tercinta, aku cuba bangkit untuk kembali meconteng di sini. Terima kasih wahai isteriku yang kreatif.

Sebagai permulaan aku ingin mencadangkan satu laman yang meriah dengan ilmu Islam. Salah satunya adalah ruangan himpunan soal jawab kemusykilan agama yang dinamakan Tanya Ulama. Terdapat beribu-ribu soalan dan jawapan yang menyentuh kehidupan haian kita, persoalan hukum halal dan haram, persoalan yang melibatkan do's & don't dalam kehidupan kita bagi menjamin kesejahteraan dunia dan akhirat. Anda boleh membuat carian berdasarkan kemusykilan anda, dan hasilnya pelbagai koleksi soalan dan jawapan akan dihidangkan untuk anda.

Nikmatlah :


Wassalam ...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...